1. Adım: Safari yeniden yükle
Safari uygulamasını yeniden yüklemek için Apple Destek birimine başvurun:http://www.Apple.com/support/Contact/
Safari, bilgisayarınızda yüklü bir tarayıcıdır. Tarayıcı düzgün çalışmıyorsa, Outlook çalışmaz. Bu nedenle, tarayıcınızı yeniden yüklemeniz gerekir. Safari tarayıcı kendiniz yeniden ancak, herhangi bir nedenle getirilemez, Apple Destek birimine başvurun. Safari uygulamasını yeniden yüklemek için ziyaret edin:Apple SafariWeb sitesi, e-posta adresinizi girin ve Şimdi Yükle'yi tıklatın. Ekrandaki yönergeleri izleyin ve sonra .dmg dosyasını açın.
2. Adım: Yükleme ve en son Apple yazılım güncelleştirmesini yükleyin
- Apple menüsünü tıklatın ve sonra seçinyazılım güncelleştirmesi. Software Update penceresini açın ve kullanılabilir güncelleştirmeleri denetleyin.
- Yazılım güncelleştirmeleri varsa tıklatın.Devam edin.
- Tıklatma kabul etmiş olursunuz. Karşıdan yükleme işlemi başlar.
- Yükleme tamamlandıktan sonra istendiğinde yeniden başlatın.
3. Adım: Yazı tipleri doğrula
- Tüm uygulamaları kapatın.
- Finder menüsünde Git'i tıklatın ve sonra bilgisayar'ı seçin.
- Sabit diskinizi açın.
- Uygulamalar klasörü açın.
- Yazı tipi defterini açın.
- İlk listelenen yazı tipi ve basın seçinBir komutuklavyenizde. Şimdi tüm yazı tiplerinin seçilmesi gerekir.
- ' I tıklatınDüzenlememenü ve seçmeFontları doğrulama. Doğrulama tamamlanması birkaç dakika sürebilir. İlerleme çubuğu görürsünüz. Doğrulama işlemi tamamlandıktan sonra bir sorun olduğu yazı tipini sarı (turuncu) açıklama simgesi görüntülenir.
- Burada, "Tümü" bildiren üst sol köşesinde aşağı oku tıklatın ve seçimUyarı veya hata.
- Pencereyi kapatın..
- Düzen'i tıklatınYineleme çözmek. Yinelenen kaldırılmaz, Apple destek başvurun:http://www.Apple.com/support/Contact/
Sorun devam ederse, sonraki adıma geçin.
4. Adım: Sınama güvenli mod
Sorunu gidermek için Güvenli modu kullanabilirsiniz. Bilgisayarı güvenli modda yeniden başlatmak için Microsoft Bilgi Bankası'ndaki makaleyi görüntülemek üzere aşağıdaki makale numarasını tıklatın:
2398596Arka plan programlarının Office Mac için engellemesini olup olmadığını belirlemek için temiz başlatmasını (Güvenli önyükleme)
Sorun devam ederse, sonraki adıma geçin.
Adım 5: Oturum açma öğeleri Temizle
- Tüm uygulamaları kapatın.
- ' I tıklatınAppleardından seçinSYSTEM (Sistem)Tercihler.
- AçıkHesapları.
- Sol taraftaki hesabı seçmek için tıklatın.
- ' I tıklatınOturum açmaBENTemssekme (ekranın üst kısmında).
- Gizle sütunu altında her öğelerin yanındaki kutuyu temizlemek için tıklatın.
- İşiniz bittiğinde kırmızı nokta'i tıklatarak pencereyi kapatın.
- Mac bilgisayarınızı yeniden başlatın ve sorunun çözümlenmiş olup olmadığını sınayın.
- Sorun devam ederse, 3. adıma geçin.
6. Adım: yeni bir kullanıcı hesabı oluşturma
Bazı durumlarda, bir kullanıcının belirli bilgileri başlangıç, yükleme ve kullanma uygulamaları ile ilgili sorunlar neden bozuk olabilir. Bu durumda olup olmadığını belirlemek için yeni bir kullanıcı olarak oturum açın veya yeni bir kullanıcı hesabı oluşturun ve uygulamayı sınayın. Adımlar ve yeni bir kullanıcı hesabı oluşturma hakkında yönergeler için Microsoft Bilgi Bankası'ndaki makaleyi görüntülemek üzere aşağıdaki makale numarasını tıklatın:
2439218Office Mac uygulamaları gidermek için kullanıcı hesabınızın sınama
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder